Odstąpienie od umowy
Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od
daty dostawy. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez kupującego prześle
na adres poczty elektronicznej kupującego potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy. Konsument może skorzystać z formularza Sklepu Head Chef, chociaż nie jest to wymagane.
Head_Chef_odstapienie_od_umowy.pdf
Formularz można przysłać na adres korespondencyjny sklepu, jak również drogą elektroniczną.
Koszt zwrotu odsyłanego produktu ponosi Kupujący.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy...
Sprzedawca po otrzymaniu od Klienta zwróconego towaru oraz informacji o odstąpieniu od umowy,
zwróci w ciągu 14 dni poniesione przez Kupującego koszty poniesione przy zakupie produktów w
Sklepie Head Chef Design wraz z wybranym podczas zamówienia kosztem dostawy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez
Państwa użyte w pierwotnej transakcji (płatność Paynow, płatność przelew tradycyjny)chyba,
że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W przypadku zakupu za pobraniem,
Sprzedawca poprosi o dane do przelewu bankowego.
Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób
inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Gwarancja
Sklep gwarantuje kupującemu sprzedaż produktów bez wad. Wszystkie towary podlegają gwarancji
do 24 miesięcy od daty otrzymania produktu.
Reklamacje
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Sprzedający zwraca
Kupującemu udokumentowane koszty przesyłki.
Adres do odsyłki:
Head Chef Design
ul. Jaworowa 14
86-300 Grudziądz
Reklamacja może być także złożona w formie elektronicznej, przesłana na adres e-mail Sprzedającego:
biuro@headchef.pl
W zgłoszeniu Kupujący powinien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
Sprzedający niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela
odpowiedzi na adres elektroniczny Kupującego. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający
wymieni wadliwy produkt na nowy lub zwróci należność.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą,
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Usługodawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr.